ТЕМИ ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ
РОБОТИ РІВНЕ
Навч заклад
|
Напрям
|
ТЕМА
|
Кон-тингент
|
Очікувані результати
|
Кабінет інформатики ІКТ і ДН
|
Еволюція особистості
вчителя
|
Оновлення науково-методичного забезпечення формування
інформаційно-комунікаційних компетентностей педагогічних працівників в умовах
розвитку інформаційно-освітнього простору
|
Учасники ДЕР
|
Технологія створення науково-методичного забезпечення формування
інформаційно-комунікаційних компетентностей педагогічних працівників в умовах
розвитку інформаційно-освітнього простору
|
Смизька ЗОШ
|
Учень-комп’ютер
|
Технологія
запобігання появи комп’ютерної залежності в учнів початкової школи
|
1-4
|
Технологія формування
організаційно-педагогічних умов запобігання появи комп’ютерної
залежності в учнів початкової школи
|
Дубенська спец.
ЗОШ №5 з поглибленим вивченням іноземних мов
|
Еволюція особистості
учня
|
Інформаційно-комунікаційні технології як засіб
створення оптимальних умов для самореалізації та самовдосконалення
особистості учня на уроках іноземних мов і у позакласній роботі
|
5-8
|
Технологія створення оптимальних умов для
самореалізації та самовдосконалення особистості учня на уроках іноземних мов
і у позакласній роботі
|
Березнівський
НВК «економіко-гуманітарний ліцей-
|
Еволюція особистості
вчителя
|
Підготовка вчителя загальноосвітнього
навчального закладу до професійної педагогічної творчості в умовах освіти для
сталого розвитку з використанням інформаційно-комунікативних технологій
|
вчителі
|
Технологія підготовки вчителя загальноосвітнього навчального закладу до професійної
педагогічної творчості в умовах освіти для сталого розвитку з використанням
інформаційно-комунікативних технологій
|
Зарічненьська ЗОШ
|
|
|
|
|
Гімназія Гармонія
|
|
|
|
|
Рокитнівська ЗОШ №3
|
|
|
|
|
НАПРАВЛЕНИЯ
ИССЛЕДОВАНИЙ, СИМФЕРОПОЛЬ
УЧЕБН. ЗАВЕДЕ-НИЕ
|
НАПРАВ-ЛЕНИЕ
|
ТЕМА
|
КОН-ТИНГЕНТ
|
ОЖИДАЕМЫЙ РЕЗУЛЬТАТ
|
ШКОЛА 31
|
Еволюція особистості
учня
|
Технології моніторингу та оцінювання особистісних та компетентісних
характеристик учасників дослідно-експериментальних робіт в ході реалізації
експіриєнтивного навчання
|
1-10
|
Методичні рекомендації із організації
моніторингу
|
ОТКРЫ-ТЫЙ КОСМИЧЕ-СКИЙ
ЛИЦЕЙ
|
Технологія реалізації допрофільної підготовки учнів
8-10 класів із основ технічного перекладу (космос, космічні апарати,
матеріали і технології)
|
8-10
|
Комплект навчально-методичних матеріалів
|
|
ШКОЛА 9
|
Еволюція особистості
вчителя
|
Формування
комфортного освітньо-інформаційного середовища для підвищення професійної
компетентності педагогічних працівників
|
8-10
|
Технологія формування
освітньо-інформаційного середовища для підвищення професійної компетентності
педагогічних працівників за умов навчального
закладу
|
ШКОЛА 5
ШКОЛА 10
|
Експіриєнтивне навчання
|
Технологія застосування інформаційних технологій у
процесі проектної діяльності у початковій школі
|
1-10
|
Методичні вказівки для вчителя із
застосування методу проектів
|
ДЖАНКОЙ ЯРКОЕ
|
Екологія і ергономіка
|
Виховання екологічної свідомості та відповідальності
|
1-4
|
Методика формування екологічної свідомості
та відповідальності
|
ШКОЛА 12
|
Умови:
освітньо-інформаційне середовище
|
Технологія запобігання небажаного впливу соціуму на
навчально-пізнавальну діяльність учнів 1-4 класів через запровадження
експіриєнтивного навчання, виховання екологічної свідомості та
відповідальності
|
1-4
|
Методичні рекомендації із запровадження
експіриєнтивного навчання
|
Школа №2
|
|
|
|
|
ТЕМИ ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ
ДІЯЛЬНОСТІ, ТЕРНОПІЛЬСЬКА ОБЛАСТЬ
Навч заклад
|
Напрям
|
ТЕМА
|
Кон-тингент
|
Очікувані результати
|
Бучацький
ліцей Бучач,
|
Умови:
освітньо-інформаційне середовище
|
Дослідження структури та базових характеристик
інформаційного простору навчально-пізнавальної діяльності учнів
|
1-10
|
Статті. Методичні рекомендації із формування
організаційно-педагогічних умов оптимального освітньо-інформаційного простору
для забезпечення ефективної навчально-пізнавальної діяльності учнів
|
Козівська держ.
Укр. гімназія ім.В.Герети
|
Еволюція особистості
учня
|
Психолого-педагогічне проектування гармонійного розвитку і
самореалізації творчої особистості (автор В.О.Киричук)
|
1-10
|
Статті. Методичні рекомендації організації процесу
психолого-педагогічного проектування гармонійного розвитку і самореалізації
творчої особистості
|
Підволочиська гімназія імені Івана Франка
|
Формування інформаційного ландшафту та траекторії
навчально-пізнавальної діяльності учнів у процесі вивчення математики з
використанням методів експіриєнтивного навчання
|
1-10
|
Статті. Технологія формування інформаційного ландшафту
та траєкторії навчально-пізнавальної діяльності учнів у процесі вивчення
математики з використанням методів експіриєнтивного навчання
|
|
Шумський
ліцей,
|
Формування інформаційного ландшафту та
траєкторії навчально-пізнавальної діяльності учнів у процесі вивчення
предметів математично-природничого циклу з
використанням методів експіриєнтивного навчання
|
1-10
|
Статті. Технологія формування інформаційного ландшафту та траєкторії
навчально-пізнавальної діяльності учнів у процесі вивчення предметів
математично-природничого циклу з
використанням методів експіриєнтивного навчання
|
|
Кременецький
ліцей імені У.Самчука
|
Формування інформаційного ландшафту та
траєкторії навчально-пізнавальної діяльності учнів у процесі вивчення
математики і фізики з використанням методів експіриєнтивного навчання
|
1-10
|
Статті. Технологія формування інформаційного ландшафту та траєкторії навчально-пізнавальної
діяльності учнів у процесі вивчення математики і фізики з використанням
методів експіриєнтивного навчання
|
ТЕМИ ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ
РОБОТИ ВОЛИНЬ
Навч заклад
|
Напрям
|
ТЕМА
|
Кон-тингент
|
Очікувані результати
|
Любомльський НВК
|
Еволюція особистості
учня
|
Формування інформаційного ландшафту та
траєкторії навчально-пізнавальної діяльності учнів початкових класів у
процесі вивчення ІКТ у поєднанні з англійською мовою
|
1-4
|
Методичні рекомендації із формування інформаційного ландшафту та траєкторії
навчально-пізнавальної діяльності учнів початкових класів у процесі вивчення
ІКТ у поєднанні з англійською мовою
|
Ковель ЗОШ №7
|
Експіриєнтивне навчання
|
Проектна діяльність учнів початкових класів
як інструмент опанування ІКТ у поєднанні з англійською мовою
|
1-4
|
Комплект навчально-методичних матеріалів для
організації проектної діяльності учнів початкових класів (методичні
рекомендації для вчителя, робочі матеріали для учнів)
|
ТЕМИ ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ
РОБОТИ ДОНЕЦЬКА ОБЛАСТЬ
Навч заклад
|
Напрям
|
ТЕМА
|
Кон-тингент
|
Очікувані результати
|
Красноармійський НВК
|
Умови:освітньо-інформаційне
середовище
|
Дослідження структури та
базових характеристик інформаційного простору навчально-пізнавальної
діяльності учнів
|
1-7
|
Технологія ідентифікації базових характеристик
освітньо-інформаційного простору
|
Дружківська ЗОШ №6
|
Еволюція особистості
учня
|
Розробка системи моніторингу навчальних досягнень учнів у середовищі
інформаційно-освітнього простору сучасного суспільства
|
9
|
Система моніторингу навчальних досягнень
учнів-учасників ДЕР
|
|
|
|
|
|
Макіївський НВК №49
|
Дослідження
факторів інформаційно-освітнього простору у процесі формування міжпредметної
компетентності учнів за умов поглибленого вивчення англійської мови
|
0-2
|
Технологія формування між предметної компетентності
учнів за умов поглибленого вивчення англійської мови
|
|
Горлівська спеціалізована школа № 1
|
Експіриєнтивне навчання
|
Метод проектів як
інструмент формування міжпредметної компетентності учнів
|
1-4
|
Методичні рекомендації для вчителя із запровадження
методу проектів у початковій школі
|
Донецький багатопрофільний ліцей № 125
«
|
Екологія і ергономіка
|
Cистема формування екологічної етики і культури
(духовний, ергономічний та екологічний аспекти).
|
1-10
|
Технологія формування екологічної етики і культури
|
Краматорська ЗОШ №8
|
Виявлення та запобігання впливів негативних факторів
інформаційного середовища на формування творчої особистості
|
2
|
Технологія ідентифікації несприятливих факторів
інформаційного середовища на формування творчої особистості учня
|
ТЕМИ ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ
РОБОТИ ЗАПОРІЖЖЯ
Навч заклад
|
Напрям
|
ТЕМА
|
Кон-тингент
|
Очікувані результати
|
ДНЗ Біла лілея
|
|
|
0
|
|
|
|
|
|
|
ТЕМИ ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ
РОБОТИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬК
Навч заклад
|
Напрям
|
ТЕМА
|
Кон-тингент
|
Очікувані результати
|
Івано-Франківський природничо-математичний ліцей
|
Еволюція особистості
учня
|
Розробка системи
моніторингу навчальних досягнень учнів у середовищі інформаційно-освітнього
простору сучасного суспільства
|
8-9
|
Система моніторингу навчальних досягнень учнів –
учасників ДЕР
|
Калуський НВК-ліцей №10
|
1-10
|
|||
|
|
|
|
|
П’ядицька ЗОШ
|
Експіриєнтивне навчання
|
Організаційно-педагогічні
умови формування міжпредметної компетентності учнів методами експіриєнтивного
навчання
|
1-10
|
Технологія створення організаційно-педагогічних умов формування міжпредметної компетентності
учнів методами експіриєнтивного навчання
|
Нижньострутинська ЗОШ
|
1-10
|
ТЕМИ ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ
РОБОТИ КИЇВ
Навч заклад
|
Напрям
|
ТЕМА
|
Кон-тингент
|
Очікувані результати
|
Гимназия 75
|
Учень-комп’ютер
|
Технологія
запобігання появи комп’ютерної залежності в учнів початкової школи
|
1-4
|
Методичні рекомендації вчителя із запобігання
комп’ютерної залежності в учнів початкової школи
|
Інтернат 22
|
Екологія і ергономіка
|
Формування екологічної компетентності,
свідомості, відповідальності в учнів навчального закладу інтернатного типу
|
педколектив
|
Методичні
рекомендації із формування екологічної компетентності, свідомості,
відповідальності в учнів навчального закладу інтернатного типу
|
ТЕМИ ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ
РОБОТИ ЛУГАНСЬКА ОБЛ
Навч заклад
|
Напрям
|
ТЕМА
|
Кон-тингент
|
Очікувані результати
|
Зош№28
|
Еволюція особистості
учня
|
Розвиток
логічного мислення учнів початкової школи з використанням комп’ютерних
технологій;
виховання
компетентної, правосвідомої особистості школяра з активною громадянською
позицією.
|
1-4
|
Комплект навчально-методичних матеріалів із розвинення
логічного мислення учнів початкової школи
|
КЗ
«Луганський ліцей іноземних мов»
|
Розробка системи моніторингу навчальних досягнень учнів
у середовищі інформаційно-освітнього простору сучасного суспільства
|
8-10
|
Технологія моніторингу навчальних досягнень учнів
|
|
Мирнодолинська ЗОШ
|
Розвиток особистості учня початкових класів методами
експіриєнтивного навчання
|
1-4
|
Методичні рекомендації для вчителя із запровадження
методів експіриєнтивного навчання у початковій школі
|
|
Камишувахська ЗОШ
|
Формування здібностей молодших школярів до саморозвитку
та самореалізації на засадах діяльнісного підходу до навчання та виховання
|
1-4
|
Методичні рекомендації для вчителя із запровадження
методів діяльнісного підходу у початковій школі
|
|
Луганська спеціалізована школа-колегіум №36
|
Формування міжпредметної компетентності учнів старших
класів у процесі опанування технології технічного перекладу із використанням
комп’ютерних технологій та дистанційного навчання
|
8-10
|
Комплект навчально-методичних матеріалів із
запровадження технології опанування технічного перекладу із використанням ІКТ
учнями старших класів
|
|
Лутугинська спеціалізована школа
|
Експіриєнтивне навчання
|
Проектна діяльність як інструмент опанування
та розвитку комунікативних навичок в
учнів початкових класів
|
|
Методичні рекомендації для вчителя із запровадження
методу проектів у початковій школі
|
Попаснянська ЗОШ
|
Проектна діяльність учнів
початкових класів як інструмент
опанування ІКТ, математики у поєднанні з англійською мовою
|
|
||
Троїцька ЗОШ
|
Проектна діяльність як засіб підвищення
мотивації вивчення англійської мови та розвитку комунікативних навичок учнів
початкових класів
|
|
||
Лутугинський НВК-ліцей №1
|
Екологія і ергономіка
|
Розробка
технологій забезпечення комфортних ергономічних умов навчально-пізнавальної
діяльності учня з використанням фіто-технологій, покращення стану повітря
|
1-10
|
Методичні рекомендації із запровадження технологій
забезпечення комфортних ергономічних умов навчально-пізнавальної діяльності
учня з використанням фіто-технологій, покращення стану повітря
|
Успенська гімназія №1
|
Створення
організаційно-педагогічних умов для виховання екологічної культури учня
|
|
Технологія створення організаційно-педагогічних умов для
виховання екологічної культури учня
|
|
Молодогвардійська
загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №7
|
Учень-комп’ютер
|
Розробка системи релаксаційних вправ з метою запобігання
небажаних наслідків роботи учнів за компʼютером
|
|
Методичні рекомендації для вчителя із запровадження
системи релаксаційних вправ+
|
ТЕМИ ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ РОБОТИ ПОЛТАВА
Навч заклад
|
Напрям
|
ТЕМА
|
Кон-тингент
|
Очікувані результати
|
Круподеринська ЗОШ
|
Експіриєнтивне навчання
|
Проектна діяльність як засіб підвищення
мотивації вивчення англійської мови та розвитку комунікативних навичок учнів
початкових класів за умов навчання у різновікових групах
|
1-8
|
Технологія формування мотивації учнів до вивчення
англійської мови за умов роботи в різновікових групах
|
|
|
|
|
|
ТЕМИ ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ РОБОТИ ЧЕРКАСИ
Навч заклад
|
Напрям
|
ТЕМА
|
Кон-тингент
|
Очікувані результати
|
Городищенська ЗОШ
|
Еволюція особистості учня і
вчителя
|
Психологічний супровід учасників
експерименту
|
Учасники ДЕР
|
Технологія організації психологічного супроводу
учасників ДЕР
|
Геронимівська ЗОШ
|
|
|
|
|
ТЕМИ ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ
РОБОТИ ЧЕРНИГОВ
Навч заклад
|
Напрям
|
ТЕМА
|
Кон-тингент
|
Очікувані результати
|
ЗОШ № 27
|
Учень-комп’ютер
|
Технологія
запобігання появи комп’ютерної залежності в учнів початкової школи
|
1-4
|
Методичні рекомендації для вчителя із технології запобігання появи
комп’ютерної залежності в учнів початкової школи
|
Ріпкинська гімназія
|
Умови:
освітньо-інформаційне середовище
|
Формування інформаційного простору та траєкторії
навчально-пізнавальної діяльності учнів початкової школи як елемента мовного
порт фоліо з метою підвищення мотивації у вивченні англійської мови
|
1-4
|
Методичні рекомендації для вчителя із технології
підвищення мотивації учнів початкової школи у вивченні англійської мови
|
Остерська гімназія
|
Створення освітньо-інформаційного простору
застосування ІКТ для формування міжпредметної компетентності в учнів початкової школи
|
1-4
|
Технологія формування між предметної компетентності
учнів початкової школи
|
|
Чернігівський ліцей №32
|
Організаційно-педагогічні умови управління
якістю навчально-виховного процесу в ліцеї
|
Колектив ліцею
|
Технологія управління якістю навчального процесу у ліцеї
|
|
Прилуцька гімназія № 5
|
Еволюція
особистості учня
|
Розвиток творчої активності молодших школярів в
інноваційному розвиваючо – пізнавальному середовищі позаурочного простору
через упровадження японського гуртка «Жива клітинка» шляхом застосування інформаційно
– комунікаційних технологій
|
1-4
|
Методичні рекомендації для вчителя із розвинення
творчої активності молодших школярів у процесі гурткової роботи
|
Деснянська гімназія
|
Самореалізація учнів через вивчення актуальної
специфічної англійської термінології
|
5
|
Комплект навчально-методичних матеріалів: методичні
рекомендації для вчителя із подання англійської спеціальної термінології,
робочі матеріали для учня
|
|
Бобровицька ЗОШ №1
|
Еволюція
особистості вчителя
|
Формування інформаційного ландшафту учителя загальноосвітнього
навчального закладу за умов участі у дослідно-експериментальній роботі
|
Пед. колектив
|
Технологія формування інформаційного ландшафту учителя
загальноосвітнього навчального закладу за умов участі у
дослідно-експериментальній роботі
|
|
|
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар