Тематика ДЕР

ТЕМИ ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ РОБОТИ РІВНЕ
Навч заклад
Напрям
ТЕМА
Кон-тингент
Очікувані результати
Кабінет інформатики ІКТ і ДН
Еволюція особистості вчителя
Оновлення науково-методичного забезпечення формування інформаційно-комунікаційних компетентностей педагогічних працівників в умовах розвитку інформаційно-освітнього простору
Учасники ДЕР
Технологія створення  науково-методичного забезпечення формування інформаційно-комунікаційних компетентностей педагогічних працівників в умовах розвитку інформаційно-освітнього простору
Смизька ЗОШ
Учень-комп’ютер
Технологія запобігання появи комп’ютерної залежності в учнів початкової школи
1-4
Технологія формування організаційно-педагогічних умов запобігання появи комп’ютерної залежності в учнів початкової школи
Дубенська спец. ЗОШ №5 з поглибленим вивченням іноземних мов
Еволюція особистості учня
Інформаційно-комунікаційні технології як засіб створення оптимальних умов для самореалізації та самовдосконалення особистості учня на уроках іноземних мов і у позакласній роботі
5-8
Технологія створення оптимальних умов для самореалізації та самовдосконалення особистості учня на уроках іноземних мов і у позакласній роботі
Березнівський НВК «економіко-гуманітарний ліцей-
Еволюція особистості вчителя
Підготовка вчителя загальноосвітнього навчального закладу до професійної педагогічної творчості в умовах освіти для сталого розвитку з використанням інформаційно-комунікативних технологій
                                                                    
вчителі
Технологія підготовки вчителя загальноосвітнього навчального закладу до професійної педагогічної творчості в умовах освіти для сталого розвитку з використанням інформаційно-комунікативних технологій
Зарічненьська ЗОШ






Гімназія Гармонія






Рокитнівська ЗОШ №3







НАПРАВЛЕНИЯ ИССЛЕДОВАНИЙ, СИМФЕРОПОЛЬ
УЧЕБН. ЗАВЕДЕ-НИЕ
НАПРАВ-ЛЕНИЕ
ТЕМА
КОН-ТИНГЕНТ
ОЖИДАЕМЫЙ РЕЗУЛЬТАТ
ШКОЛА 31
Еволюція особистості учня
Технології моніторингу та оцінювання особистісних та компетентісних характеристик учасників дослідно-експериментальних робіт в ході реалізації експіриєнтивного навчання
1-10
Методичні рекомендації із організації моніторингу
ОТКРЫ-ТЫЙ КОСМИЧЕ-СКИЙ ЛИЦЕЙ
Технологія реалізації допрофільної підготовки учнів 8-10 класів із основ технічного перекладу (космос, космічні апарати, матеріали і технології)
8-10
Комплект навчально-методичних матеріалів
ШКОЛА 9
Еволюція особистості вчителя
Формування комфортного освітньо-інформаційного середовища для підвищення професійної компетентності педагогічних працівників
8-10
Технологія формування освітньо-інформаційного середовища для підвищення професійної компетентності педагогічних працівників за умов навчального закладу
ШКОЛА 5
ШКОЛА 10
Експіриєнтивне навчання
Технологія застосування інформаційних технологій у процесі проектної діяльності у початковій школі
1-10
Методичні вказівки для вчителя із застосування методу проектів
ДЖАНКОЙ ЯРКОЕ
Екологія і ергономіка
Виховання екологічної свідомості та відповідальності
1-4
Методика формування екологічної свідомості та відповідальності
ШКОЛА 12
Умови: освітньо-інформаційне середовище
Технологія запобігання небажаного впливу соціуму на навчально-пізнавальну діяльність учнів 1-4 класів через запровадження експіриєнтивного навчання, виховання екологічної свідомості та відповідальності
1-4
Методичні рекомендації із запровадження експіриєнтивного навчання
Школа №2





ТЕМИ ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ТЕРНОПІЛЬСЬКА ОБЛАСТЬ
Навч заклад
Напрям
ТЕМА
Кон-тингент
Очікувані результати
Бучацький ліцей  Бучач,
Умови: освітньо-інформаційне середовище
Дослідження структури та базових характеристик інформаційного простору навчально-пізнавальної діяльності учнів
1-10
Статті. Методичні рекомендації із формування організаційно-педагогічних умов оптимального освітньо-інформаційного простору для забезпечення ефективної навчально-пізнавальної діяльності учнів
Козівська держ. Укр. гімназія ім.В.Герети
Еволюція особистості учня
Психолого-педагогічне проектування гармонійного розвитку і самореалізації творчої особистості (автор В.О.Киричук)
1-10
Статті. Методичні рекомендації організації процесу психолого-педагогічного проектування гармонійного розвитку і самореалізації творчої особистості
Підволочиська гімназія імені Івана Франка
Формування інформаційного ландшафту та траекторії навчально-пізнавальної діяльності учнів у процесі вивчення математики з використанням методів експіриєнтивного навчання
1-10
Статті. Технологія формування інформаційного ландшафту та траєкторії навчально-пізнавальної діяльності учнів у процесі вивчення математики з використанням методів експіриєнтивного навчання
Шумський ліцей,
Формування інформаційного ландшафту та траєкторії навчально-пізнавальної діяльності учнів у процесі вивчення предметів математично-природничого циклу з  використанням методів експіриєнтивного навчання
1-10
Статті. Технологія формування інформаційного ландшафту та траєкторії навчально-пізнавальної діяльності учнів у процесі вивчення предметів математично-природничого циклу з  використанням методів експіриєнтивного навчання
Кременецький ліцей імені У.Самчука
Формування інформаційного ландшафту та траєкторії навчально-пізнавальної діяльності учнів у процесі вивчення математики і фізики з використанням методів експіриєнтивного навчання
1-10
Статті. Технологія формування інформаційного ландшафту та траєкторії навчально-пізнавальної діяльності учнів у процесі вивчення математики і фізики з використанням методів експіриєнтивного навчання

ТЕМИ ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ РОБОТИ ВОЛИНЬ
Навч заклад
Напрям
ТЕМА
Кон-тингент
Очікувані результати
Любомльський НВК
Еволюція особистості учня
Формування інформаційного ландшафту та траєкторії навчально-пізнавальної діяльності учнів початкових класів у процесі вивчення ІКТ у поєднанні з англійською мовою
1-4
Методичні рекомендації із формування інформаційного ландшафту та траєкторії навчально-пізнавальної діяльності учнів початкових класів у процесі вивчення ІКТ у поєднанні з англійською мовою
Ковель ЗОШ №7
Експіриєнтивне навчання
Проектна діяльність учнів початкових класів як інструмент опанування ІКТ у поєднанні з англійською мовою
1-4
Комплект навчально-методичних матеріалів для організації проектної діяльності учнів початкових класів (методичні рекомендації для вчителя, робочі матеріали для учнів)

ТЕМИ ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ РОБОТИ ДОНЕЦЬКА ОБЛАСТЬ
Навч заклад
Напрям
ТЕМА
Кон-тингент
Очікувані результати
Красноармійський НВК
Умови:освітньо-інформаційне середовище
Дослідження структури та базових характеристик інформаційного простору навчально-пізнавальної діяльності учнів  
1-7
Технологія ідентифікації базових характеристик освітньо-інформаційного простору
Дружківська ЗОШ №6
Еволюція особистості учня
Розробка системи моніторингу навчальних досягнень учнів у середовищі інформаційно-освітнього простору сучасного суспільства
9
Система моніторингу навчальних досягнень учнів-учасників ДЕР




Макіївський НВК №49
Дослідження факторів інформаційно-освітнього простору у процесі формування міжпредметної компетентності учнів за умов поглибленого вивчення англійської мови
0-2
Технологія формування між предметної компетентності учнів за умов поглибленого вивчення англійської мови
Горлівська спеціалізована школа № 1
Експіриєнтивне навчання
Метод проектів як інструмент формування міжпредметної компетентності учнів      
1-4
Методичні рекомендації для вчителя із запровадження методу проектів у початковій школі
Донецький багатопрофільний ліцей № 125 «
Екологія і ергономіка
Cистема формування екологічної етики і культури (духовний, ергономічний та екологічний аспекти).
1-10
Технологія формування екологічної етики і культури
Краматорська ЗОШ №8
Виявлення та запобігання впливів негативних факторів інформаційного середовища на формування творчої особистості
2
Технологія ідентифікації несприятливих факторів інформаційного середовища на формування творчої особистості учня

ТЕМИ ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ РОБОТИ ЗАПОРІЖЖЯ
Навч заклад
Напрям
ТЕМА
Кон-тингент
Очікувані результати
ДНЗ Біла лілея


0







ТЕМИ ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ РОБОТИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬК
Навч заклад
Напрям
ТЕМА
Кон-тингент
Очікувані результати
Івано-Франківський природничо-математичний ліцей
Еволюція особистості учня
Розробка системи моніторингу навчальних досягнень учнів у середовищі інформаційно-освітнього простору сучасного суспільства
8-9
Система моніторингу навчальних досягнень учнів – учасників ДЕР
Калуський НВК-ліцей №10
1-10




Пядицька ЗОШ
Експіриєнтивне навчання
Організаційно-педагогічні умови формування міжпредметної компетентності учнів методами експіриєнтивного навчання
1-10
Технологія створення організаційно-педагогічних умов формування міжпредметної компетентності учнів методами експіриєнтивного навчання
Нижньострутинська ЗОШ
1-10

ТЕМИ ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ РОБОТИ КИЇВ
Навч заклад
Напрям
ТЕМА
Кон-тингент
Очікувані результати
Гимназия 75
Учень-комп’ютер
Технологія запобігання появи комп’ютерної залежності в учнів початкової школи
1-4
Методичні рекомендації вчителя із запобігання комп’ютерної залежності в учнів початкової школи
Інтернат 22
Екологія і ергономіка
Формування екологічної компетентності, свідомості, відповідальності в учнів навчального закладу інтернатного типу
педколектив
Методичні  рекомендації із формування екологічної компетентності, свідомості, відповідальності в учнів навчального закладу інтернатного типу



ТЕМИ ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ РОБОТИ ЛУГАНСЬКА ОБЛ
Навч заклад
Напрям
ТЕМА
Кон-тингент
Очікувані результати
Зош№28
Еволюція особистості учня
Розвиток логічного мислення учнів початкової школи з використанням комп’ютерних технологій;
виховання компетентної, правосвідомої особистості школяра з активною громадянською позицією.
1-4
Комплект навчально-методичних матеріалів із розвинення логічного мислення учнів початкової школи
КЗ «Луганський ліцей іноземних мов»

Розробка системи моніторингу навчальних досягнень учнів у середовищі інформаційно-освітнього простору сучасного суспільства
8-10
Технологія моніторингу навчальних досягнень учнів
Мирнодолинська ЗОШ
Розвиток особистості учня початкових класів методами експіриєнтивного навчання
1-4
Методичні рекомендації для вчителя із запровадження методів експіриєнтивного навчання у початковій школі
Камишувахська ЗОШ
Формування здібностей молодших школярів до саморозвитку та самореалізації на засадах діяльнісного підходу до навчання та виховання
1-4
Методичні рекомендації для вчителя із запровадження методів діяльнісного підходу у початковій школі
Луганська спеціалізована школа-колегіум №36
Формування міжпредметної компетентності учнів старших класів у процесі опанування технології технічного перекладу із використанням комп’ютерних технологій та дистанційного навчання
8-10
Комплект навчально-методичних матеріалів із запровадження технології опанування технічного перекладу із використанням ІКТ учнями старших класів
Лутугинська спеціалізована школа
Експіриєнтивне навчання
Проектна діяльність як інструмент опанування та розвитку комунікативних навичок  в учнів початкових класів

Методичні рекомендації для вчителя із запровадження методу проектів у початковій школі
Попаснянська ЗОШ
Проектна діяльність учнів початкових класів  як інструмент опанування ІКТ, математики у поєднанні з англійською мовою

Троїцька ЗОШ
Проектна діяльність як засіб підвищення мотивації вивчення англійської мови та розвитку комунікативних навичок учнів початкових класів

Лутугинський НВК-ліцей №1
Екологія і ергономіка
Розробка технологій забезпечення комфортних ергономічних умов навчально-пізнавальної діяльності учня з використанням фіто-технологій, покращення стану повітря
1-10
Методичні рекомендації із запровадження технологій забезпечення комфортних ергономічних умов навчально-пізнавальної діяльності учня з використанням фіто-технологій, покращення стану повітря
Успенська гімназія №1
Створення організаційно-педагогічних умов для виховання екологічної культури учня

Технологія створення організаційно-педагогічних умов для виховання екологічної культури учня
Молодогвардійська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №7
Учень-комп’ютер
Розробка системи релаксаційних вправ з метою запобігання небажаних наслідків роботи учнів за компʼютером

Методичні рекомендації для вчителя із запровадження системи релаксаційних вправ+


ТЕМИ ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ РОБОТИ ПОЛТАВА
Навч заклад
Напрям
ТЕМА
Кон-тингент
Очікувані результати
Круподеринська ЗОШ
Експіриєнтивне навчання
Проектна діяльність як засіб підвищення мотивації вивчення англійської мови та розвитку комунікативних навичок учнів початкових класів за умов навчання у різновікових групах
1-8
Технологія формування мотивації учнів до вивчення англійської мови за умов роботи в різновікових групах






ТЕМИ ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ РОБОТИ ЧЕРКАСИ
Навч заклад
Напрям
ТЕМА
Кон-тингент
Очікувані результати
Городищенська ЗОШ
Еволюція особистості учня і вчителя
Психологічний супровід учасників експерименту
Учасники ДЕР
Технологія організації психологічного супроводу учасників ДЕР
Геронимівська ЗОШ





ТЕМИ ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ РОБОТИ ЧЕРНИГОВ
Навч заклад
Напрям
ТЕМА
Кон-тингент
Очікувані результати
ЗОШ № 27
Учень-комп’ютер
Технологія запобігання появи комп’ютерної залежності в учнів початкової школи
1-4
Методичні рекомендації для вчителя із технології запобігання появи комп’ютерної залежності в учнів початкової школи
Ріпкинська гімназія
Умови: освітньо-інформаційне середовище
Формування інформаційного простору та траєкторії навчально-пізнавальної діяльності учнів початкової школи як елемента мовного порт фоліо з метою підвищення мотивації у вивченні англійської мови
1-4
Методичні рекомендації для вчителя із технології підвищення мотивації учнів початкової школи у вивченні англійської мови
Остерська гімназія
Створення освітньо-інформаційного простору застосування ІКТ для формування міжпредметної компетентності  в учнів початкової школи
1-4
Технологія формування між предметної компетентності учнів початкової школи
Чернігівський ліцей №32
Організаційно-педагогічні умови управління якістю навчально-виховного процесу в ліцеї
Колектив ліцею
Технологія управління якістю навчального процесу у ліцеї
Прилуцька гімназія № 5
Еволюція особистості учня
Розвиток творчої активності молодших школярів в інноваційному розвиваючо – пізнавальному середовищі позаурочного простору через упровадження японського гуртка «Жива клітинка» шляхом застосування інформаційно – комунікаційних технологій
1-4
Методичні рекомендації для вчителя із розвинення творчої активності молодших школярів у процесі гурткової роботи
Деснянська гімназія
Самореалізація учнів через вивчення актуальної специфічної англійської термінології
5
Комплект навчально-методичних матеріалів: методичні рекомендації для вчителя із подання англійської спеціальної термінології, робочі матеріали для учня
Бобровицька ЗОШ №1
Еволюція особистості вчителя
Формування інформаційного ландшафту учителя загальноосвітнього навчального закладу за умов участі у дослідно-експериментальній роботі
Пед. колектив
Технологія формування інформаційного ландшафту учителя загальноосвітнього навчального закладу за умов участі у дослідно-експериментальній роботі







Немає коментарів:

Дописати коментар